sreda, 18. januar 2012

Šal neskončnih sonc

Kako poetično sem razpoložena danes. :)
To je zato, ker sem včeraj končno zaključila tale moj neskončni šal s sončki, v barvi sonca. Kako ne bom.

Šal mi je pridelal kar nekaj sivih las. Najprej sem rabila cel teden, da sem našla pravo kombinacijo med volno in kvačko. Na koncu sem uporabila dvojno OSCAR volno in kvačko debeline 10mm. Volna bi lahko bila malenkost tanjša, saj je šal tako precej težek in masiven. Ampak meni je všeč. Zanj sem porabila 4 klobčiče in pol.

Če bi si pošteno plačala ure, ki se jih vložila vanj, bi bil to verjetno moj najdražji kos garderobe, ali pa takoj za puhavko. :) No večina časa je šla v iskanje prave kombinacije. Ko sem enkrat ugotovila to, je bil šal končan v treh poznih večerih.




Delala sem ga po teh navodilih za šal, ki sem ga seveda našla na Pinterestu.

10 komentarjev:

  1. wau, zelo lepo.
    ti pa moram samo povedati, da je bojda rumeno-črna kombinacija ena najslabših, ker ima zelo slabo energijo. To mi je ena gospa povedala, na enem tečaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam, tudi rumeno črna kombinacija ni všeč. Sem se preoblekla samo za fotkanje, ker prej sem imela oblečeno eno pisano športno jopo. :)
    Sivo rumena mi je všeč.

    Je pa tudi res, da jaz na te energije ne dam prav dosti. Enkrat me je ena gospa v pelcmontlu namreč prepričevala, da me zebe zato, ker imam črno jakno in ne zato, ker je tista moja črna jakna malce pretanka za tako vreme. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. anita ,lepo bi prosila če mi pošlješ navodila za izdelavo tega šala,
    zelo je lep pravaumetnica si......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodila v angleščini so na povezavi v besedilu pod sliko. Če bi želela navodila v slovenščini, si bom morala pa nekaj več časa vzeti, da jih prevedem. Ker sem se učila kvačkati v angleščini in slovenskih izrazov niti ne poznam. :)

      Izbriši
    2. anita hvala se bom tudi jaz potrudla tako da ni treba prevajat..............

      Izbriši
  4. WAU, krasen šal, tako kot vse stvari ki jih narediš. Res si prava mojstrica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen je! Tudi barva mi je všeč. Frajerka si, v tako kratkem času ti rata takale mojstrovina.
    ps: Jaz bitudi takega. Ko bom velika, si ga bom nakvačkala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrhuuuuuunski (šal)! Naj ti ne bo žal (sej vem da ti ni ツ) minute časa, ki si jo porabila za izdelavo, vključno s teoretičnimi predpripravami ツ

    Zanimivo, tudi jaz sem slišala tisto o slabi navezi črne in rumene barve. In čeprav so takšne teorije v splošnem zame puhlice, se te kombinacije otepam z vsemi štirimi ツ

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, kukr če nej bo, ta kombinacija je res preveč čmrlasta.
    Jutri si bom dala gor sivo majico, pa bomo videli, če bo energija kaj boljša.
    Čeprav tudi danes ni bilo slabo, res ne. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Siva plus rumena je pa meni ZAKON! :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.