ponedeljek, 26. september 2011

Posvetovalnica

Danes je imel Rene posvetovalnico pri 3 mesecih.

Namerili so ga 63,5 cm in 7950g. Jaz pa sem požela čast in slavo s strani zdravnice in sester, ker sem ga tako lepo zredila. Še prejšnji mesec je bil namreč na dnu grafa, zdaj pa že povsem čez graf. Ker se mi je to zdelo nekoliko čudno, saj se mi je zdel Enej bolj debelušček. Ko sem prišla domov sem stopila skupaj z njim na domačo tehtnico in ugotovil, da je v posvetovalnici prišlo do lapsusa. 6950g je teža. Še vedno dovolj.

Zdravnica je ugotovila tudi, da je navljub rahlo zamašenem nosku še vedno povsem zdrav in da si "zasluži" pikico. Na račun te pikice je bil cel dan buden in siten. Vročine nisem zaznala. Mogoče povsem rahlo. Šele ob šestih zvečer se je toliko umiril, da je lahko zaspal. Od takrat spi in bo verjetno spal celo noč (z vmesnim-i postanki(kom) za hrano seveda).  Glede dodajanja, po novem svetujejo, da se začne v 6 mesecu. Tako smo tudi planirali.

Rene - MR. Bean. :)

Enej je imel pri treh mesecih 65,5 cm in 7300g.

Enej in Ati 




5 komentarjev:

  1. Kako sta oba fletna :)
    Ampak Enej je veliko bolj temnopolt, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mah, ne vem če.. verjetno je le na fotki tako videti. Ker tudi pri Reneju vsi, ki pogledajo v voziček najprej rečejo: "Joj kako je temen, a ste bili že na morju" :) Nope, taki smo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. :)

    Moja Minika je imela pri enem letu 7.800 gramov. Smo kar vlekli in vlekli to težo v nedogled, te grde alergije. No, zdaj, skoraj pri treh letih, smo že na dobrih 11 kilah:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, res ne vem kaj smo mi dobrega naredili, da smo se zaenkrat tako na široko ognili vsem alergijam.

    Enej je imel pri enem letu 12 kg. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Anita, enako moja (le)potička:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.