ponedeljek, 6. junij 2011

Marshmallow test

Že dolgo me je zanimalo, kako bi se Enej odrezal na ti. marshmallow testu. Saj veste, to je tisti test, kjer pred štiriletnika postavite marshmallow (v našem primeru je bil to bombon) in mu obljubite, da če ga NE poje medtem ko ste odsotni, bo, ko se vrnete, dobil še enega. Prav zanimalo me je, kako se bo odrezal, ker ni ravno potrpežljive sorte. V soboto sem si vzela čas. Predenj sem postavila en bombon in mu hitela razlagati navodila. Bombon je seveda izginil v ustih prej kot so navodila našla pot do ušes. Zato sem predenj postavila še enega. Tokrat je razumel navodila.

Nato sem šla pod tuš, si vzela čas, umila in posušila lase, zbrisala lak iz nohtov ipd. Vmes me je prišel parkrat vprašati če mu bom res dala še enega. Še enkrat sem mu ga obljubila in mu povedala, da mora sedeti ZRAVEN in paziti, da mu ga kdo ne vzame. V končni fazi je mulček le obsedel ob bombonu in čakal in čakal in dočakal. Prav ponosna sem bila nanj.

Glede na to, da je imel v začetni fazi bombon že v ustih, bom test v kratkem ponovila. Ampak ključno pri tem testu naj bi bilo, da znajo otroci svoje misli zaposliti z drugimi stvarmi in jih speljati stran od skušnjave. Enej je v tem času zapel nekaj pesmic in se gledal v ogledalo. Tako, da predvidevam, da je test uspel. Menda pa so taki otroci dosti bolj uspešni v življenju. No, pa da vidimo. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.