petek, 8. maj 2009

Prvomajski oddih

>
Pri maj smo preživeli na morju, v Rabcu. Luštno naselje, malce zapuščenu v tem času ampak paše it malo na sprehod lungo mare. Da zadihaš s polnimi pluči. Da malo zaplavaš, žal le v notranjem bazenčku in se pogreješ v "wellnesu". Peljali smo se tudi z vlakcem. Le vreme nam ni bilo naklonjeno. Zato smo zvečer spili pivo v sobici namesto na terasi in smo se kako urco ali dve predčasno spokali domov.



Tidua!


Tik pred dežjem.



Doma je bila milina. Prava družinska idila. Malo smo se šetali malo kolesarili, šli na čevape k nonotu, zalit Kacinovo hiško. Se z avtobusom peljali do Babi na obisk. Fajn je bilo.

Na koncu tedna smo si vzeli čas za trening. Trening spanja. Enej namreč hoče da ležimo poleg njega dokler ne zaspi, potem se pa sredi noči še pretihotapi k nama in najma do jutra krade povštr in brca v glavo. Pa mi je blo počasi dovolj in smo se lotili treninga ala Supernany. In zaenkrat uspeva. Prvi dan smo jokali eno uro in sem ga polagala v posteljo tako dolgo, da sem imela čez cel hrbet musklfibr, drugi dan je bilo rahlo bolje, zdaj po enem slabem je napredek očiten. Danes sva prebrala knjigico, se polupčkala in sem šla. Niti pisnil ni. Od sobote je tudi že 3 noči v celoti prespal v svoji postelji, to je toliko kot prej v celem življenju skupaj. Jupi. In zjutraj se zbudimo eno uro bolj zgodaj in vsi sveži kot rožice. Go supernany, go!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.