četrtek, 22. november 2007

Zob No. 6

Če smo do zdaj umivali zobe samo z gazico in občasno z zobno krtačko, se bomo po zadnji modi počasi navaditi tudi na zobno nitko. Saj imamo že štiri medzobne prostore v katerih se nabirajo klice in bakterije in razne druge pošasti.

Ko smo bili mi mladi se o zobnih nitkaš še ni veliko govorilo, v trgovini jih verjetno niti nisi dobil. Ko smo šli po špezo v Italijo, smo pa itak padal bolj na kavbojke iz Amazonije, in olive ter deodorante iz Spara pri zobnih nitkah je že zdavnaj zmanjkalo Lir. Jaz se moram pred nitkanjem še vedno psihično pripraviti in imam do njega podoben odnos kot do jutranje telovadbe. Ko se enkrat štartaš je čisto komot in potem se super počutiš, ampak začet, to je pa mučno.


Ker je že cel mulo, smo mu včeraj, raje prej kot kasneje, iz posteljice pobrali majave noge na kolesih in znižali poden. Tako smo iz žirafe Oje naredili oslička Ara. (Ideje o imeni sem dobila od meeye, pa zdaj treniram, da ne bo moja bodoča (nekoč v prihodnosti) hčerkica slučajno Soča. :))

















Pri podiranju posteljice je malo z varstvom in malo z šraufanjem pomagal striček Oskar. :)
















Na koncu pa je bil najbolj utrujen seveda Enej.









Kaj smo počeli danes, pa izveste jutri....

2 komentarja:

  1. O Oskar! Tebe pa že dolgo nism vidla :-) Anita, super ti gre z imeni hihi

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn spremljat ti vase dogodivscine. Ris je zi mulo:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.