sobota, 10. november 2007

wow

Ne morem verjeti, danes smo zabeležili že 1000 obisk na blogu.
Ta čast je pripadla Stricu Tinetu, ki verjetno čaka na kak nov filmček.
Hvala vsem, ki nas tako pridno spremljate, trudili se bomo biti zanimivi še naprej.

Danes je Enej večino časa preživel v varstvu, saj smo šli mi gledat Urbana.
Urban je en srčkan, priden in zdrav dojenček, ki je večino našega obiska prespal.

Želimo mu veliko zdravja še naprej!

Kaj več o tem, kaj je počel Enej pa pričakujem v komentarjih. :)

Pa še filmček o včerajšnje kopanju.

Kot sem rekla, sem začetnik na teh zadevah in malo traja preden natuhtam kako in kaj.

6 komentarjev:

  1. Čestitke ob okrogli številki :-)) jst pa sem tud izpolnila svojo obljubo ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Enej, sem mislila, da se bova danes, ko sem prišla na kosilo k Mirkotu, kaj videla, pa so mi povedali, da ti ne prideš. Sem si pa ogledala tvoj blog in videla koj novega znaš in kako uživaš v kopanju. Se pa vidiva kak drugi dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. mater...to ti pa je se ena adrenalinska..kopanje za se ubit, david ma vse mišice napete, v banji pa en sinji kit iz vode kaze rit:P...go enej, go enej!!!!;)
    danc sm kratka...yaaay:))

    LP, martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko bo velik, bo Ian Thorpe, če
    že sedaj tako trenira prsno in kravel.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, fin filmčk, un z Oskarjem pa peek-a-boo je pa še bulš:))hehe, ris kul...

    OdgovoriIzbriši
  6. @mija: dvakrat hvala. Pa ne se ustavit zdaj ko ti je zašibalo. Tvoj blog mislim.
    @prababica: se bom kaj oglasil, obljubim, če bo le lepo vreme, da bom šel lahko zraven še malo na sprehod.
    @martina: ha,ha, a veš uno: tominđeri potapljač vidi babo ko se slač, baba nima kam se skrit, tominđeri vidi rit. A ni huda. :)
    @matejmm: Ian Thorpe go hide!
    @tine: se mi zdi, de ti bojo ti peek-a-boo-ji še iz ušes gladal. Al kako bi se temu reklo. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.