sreda, 14. november 2007

Prvi sneg

Danes ponoči sem sanjala o snegu in zjutraj ko sem se prebudila je bila cesta bela.

Z Enejem sva se fino oblekla in šla na sprehod, da bi si lahko ogledal to čudo.
Očitno je bil prvi šok prevelik, saj je takoj zaspal. Ko pa se je prebudil je bil videti navdušen, saj je kar vriskal.














Ko sva kasneje doma igrala, pa sem ugotovila, da je pri nas še nekaj novega. Čez noč je Enej pridelal še en zobek. Zdaj jih imamo že pet. Dobili smo ga povsem brez težav.

Težave v zadnjih dneh pa imamo s spanjem, pa ne nočnim. Problem je sploh zaspati. Zvečer že zaspi, pa se čez pol ure prebudi z okicami ko sovica, pa spet zaspi, pa se spet zbudi. Že včeraj se je to ponovilo trikrat, danes čez dan je spal vsega skupaj dvakrat po 30 minut, potem pa je tudi fino siten.

Zdaj ga je zmanjkalo šele po treh knjigicah. V očkovem objemu ob 23.30. Upam, da bo vsaj zjutraj spal do desetih.

2 komentarja:

  1. Kako ste kaj spali pri vaši hiši, jst sem danes po dooooooolgem času spala ko top. Upam, da tudi Enejčk!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuuu.... vi že imate prvi sneg... čakaj malo, grem pogledat skozi okno! Ne, pri nas ga še ni! Še dobro, ker še nimava lopate ;) Danes jo greva kupit.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.