sreda, 21. november 2007

Papagajček

Naš Enejček postaja pravi mali papagajček.

Izredno všeč mu je, (seveda če je pri volji) da ga pozdravimo z dvigom roke. In on to ponovi: OLA! (glede na to, da imamo cel kup španijologov v družini smo začeli kar s španščino).















Če se obliznemo okrog ust, se oblizne tudi on in če klikamo z jezičkom počne to tudi on.


Ker je imel včeraj 7 mesecev, sem ga danes stehtala, da bo za v anale. Natehtala sva 9,7 kg. Malo sem se že bala, da je že preveč buškast, ampak sem preverila na grafu rasti in še vedno pridno sledi začrtani poti.


Pa še en Enejev prijateljček, ki je bil pri nas na obisku že prejšnji teden: Žan.
Žan je že velik fant, ima že 11 mesecev in že skoraj hodi. Da ne boste mislili, da Enej nima nič konkurence pri puncah. :)

2 komentarja:

  1. A mislš, da si še upam kej napisat?! ;):D
    Sem pridno preverjala, če bo kaj nastalo, ker si bila tako ažurna z maili;) Meni se zdi, da ste začeli s portugalskimi, ne s španskimi, lekcijami;) Kr 7 mescev je že mimo?! Enej...uživaj dalje...sem slisala, da si cel dan prespal, zdej se pa zbud, mami Anita se danes dolgočasi;):D

    LP vsem trem!

    martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Anita, vem, da bo imel Enejčk hudo konkurenco pri puncah, vsaj jst poznam zadnje cajte same novopečene pobe :-)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.