sobota, 17. november 2007

Muska

Že od nekdaj mi je žal, da se nisem naučila igrat kakega instrumenta.
Na osnovni šoli sem si želela učit klavir. Vendar pa je bilo treba začet z flavtico, ki pa mi ni bila všeč.

Zato upam, da bomo Eneja že prej navdušili za igranje.

Jaz ga bom navdušila za petje in ples.

David ga bo navdušil za kitaro.















Luka pa za bobne.

6 komentarjev:

  1. Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn dic ta crescenet, a? Mislem de prav de je tud on zadavuln de se Enej ži zanima za muska.

    OdgovoriIzbriši
  3. ne vim,ce mi bo zneslo kej napisat, se bel poslat, ne verjamem

    OdgovoriIzbriši
  4. o vidm,de mi je slu naprej,maguce bo se kdaj

    OdgovoriIzbriši
  5. o,zdej sm pa ze stara mama iz rajd. no pa nej tud ona kej komentira, pa cetud sam seb

    OdgovoriIzbriši
  6. no, zivjo, kdur bo ze brav tu, jest ne murem nec poglidat nakamar, sam Tinetov komentar, de je fajn, de se Enej zanima za musko, kej je prej pisalu pa ne vim, zatu bom sla raj na sporocila, ceprov bi rada odprla tud Tinetov blog, niti Anitnega ne morem odpret, pa drug dan, ko mi bo kdu pomagal. zivjo vsem

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.