ponedeljek, 12. november 2007

Izpit

He, he, se vidi, da se mi ni treba več učit. Nič več ni tako hudo zabavno pisat bloga in brati forumov. Včeraj smo imeli zadnji kolokvij, zdaj pa bo nekaj dni popolni mir pred šolo, saj se morajo tisti malo manj pridni, ki niso delali sproti naučiti za izpit. Lahko pa se pohvalim, da mi je vse skupaj šlo kar dobro. Se vidi, da mi rastejo modrostni zobje.

Zdaj je pa Enej je omagal, kosilo je kuhano, gospoda pa še vedno ni domov in si res lahko vzamem minutko ali dve.

Včeraj zvečer smo bili na obisku pri Enejevi soimenjakinji Eneji, ki je šest tednov starejša od njega. Ker ima Eneja velike starše in rada papa je cela "babnica", se lahko naš Enej kar skrije pred njo, zanimivo pa je bilo videti tudi kaj vse Eneja že počne, da bomo znali pričakovati. Prav osupljivo je bilo, ko se že kar sama postavlja na nogice, razume kaj se ji govori, pleše na Kingstone ipd.







Enej je bil tak smrkavec zraven nje, da ga sploh ni opazila. Ali bolje, opazila ga je edino takrat ko ji je iz rok iztrgal igračo. ;)




Ker se je očitno počutil že malo zapostavljenega, nam je hitro pokazal novi trik, ki se ga je naučil. Sede na ritki se bočno - z eno nogo iztegnjeno naprej in eno nazaj -poriva naprej. Žal ga nismo uspeli ujeti na film, si ga pa lahko obetate v kratkem.

4 komentarji:

  1. well done anita!!!;)
    sricna ti, men je zobarca tistega davnega leta rekla'kumi ti je pamet zrasla pa ti je ze segnila'....in s sobami do podplatov smo bili back to blonde state;)
    khmmm...filmck pa, anita, kokr si ti to opisala...bols da ga ni;) hehehe

    martina

    OdgovoriIzbriši
  2. hmmm, sumljivo tole, Enej in Eneja ... le ahtite jih :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, še opomba na zgornji komentar, včeri sem gledla en film o usodni ljubezni ... se me še malo drži ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. @martina: ah, tudi jaz jih moram izpulit, tako da bo tale pamet bolj kratkega roka. .)
    @mija: ah Eneja ga sploh ni šmerglala, Enej pa itak vsako boža. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.