sreda, 24. oktober 2007

Supermami

Zakaj? Ker sem se danes zbudila že ob 6.30 (beri ob pol sedmih). Pa nič hudega, če mi ne verjamete, tudi sama si ne bi, če ne bi bila zraven. :) Ob našem mulčku je namreč postalo čisto nemogoče še kaj počet. In če nameravam preštudirat literaturo ne gre drugače. Ker pa sem že vstala, sem si rekla, naredimo mi to tako kot je treba. Zato sem šla najprej pod tuš, naredila svoje QUIGONG in Tibetanske vaje, nato pa še dihalno formo iz Tai chi-ja. Zdaj napišem še tale post, spijam kavo in pojem čokolešnik. Potem pa v akcijo.

Mogoče izgleda, da se že malo važimo, ampak v zadnjih dneh se res toliko dogaja, da moram vsak dan poročati o Enejevih podvigih, pa še Tine sprašuje o njegovem ježku. Ježek se ima pri Eneju fino, le jaz ga malo mučim. Matejmm nam namreč toliko predavanj naredi o fotografiji, da sem se jaz odločila, da se bom tudi naučila tako dobro fotografirat, da jih bom dala na istock. :) (Zaenkrat sem se naučila toliko, da zdaj vem, da nič ne vem. To je že velik korak naprej) Zdaj pa preizkušam možnosti na svojem fotoaparatu in najbolj mi je všeč tista, ki izolira samo eno barvo. In ježek je odličen za te poskuse (glej fotoalbum).















Najbolj novo pri Eneju pa je to, da je ugotovil kako priti iz enega konca na drugega.
Rikverc! Tudi to si lahko ogledate v fotoalbumu.

Pa še ena prigoda: Včeraj okrog petih ponoči me Enej zbudi kot običajno za kratko malico. Ko sem ga hotela dvigniti iz posteljice pa sem ugotovila, da je čisto gol. Samo v pleničkah. Revežu je nekako uspelo zlesti komplet celemu iz pižame skozi vratno luknjo. Kako mu je tu uspelo pa verjetno ne bomo nikoli vedeli.

7 komentarjev:

  1. Ful se spreminja, mam filing, da zdej ratuje podobn tebi, Anita! Sicer pa sm vidla un filmček rikverc hahaha. Ma dobr je. Jst tega ne znam :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. En nasvet za drugic, najprej v akcijo potem pa se tale post:) Stavim de se akcija ni obnesla tako kot si si zamislila...ali pac:)

    Sori, samo pocasi zacnitna z Davidom, razmislat se o drugem otroku, ker bom zdaj vse zamudil:))

    Mej se...LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, iStock ima tudi oddelek imenovan http://www.istockvideo.com. Mogoče bi lahko poskusila tam ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. @mija: zdaj ga moram navadit samo še piskat pi pi pi, tako kot tovornjaki :)

    @tine: mogoče bi pa ti moral razmislit, da bi kaj uštimal, ker večino tega vidim samo jaz, ko sva cel dan skupaj.

    @matejmm: bom jaz raje počakala da nas še kaj naučiš, da ne bo prevelike blamaže. Komaj čakam na nove lekcije. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kakšna faca :) . Slikce so pa tud luštne. Res si Supermami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Faca mala :) Ampak tista prva slikica je pa res super! In ja, vedno manj boš lahko naredila z njim. Sedaj prihaja obdobje nore akcije po celem stanovanju. Ha ha ha

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.