petek, 5. oktober 2007

Blog


Nikoli nisem razmišljala o tem, da bi pisala blog. Že tako preveč govorim in ne verjamem, da bi kdo hotel prebirati moje misli še takrat ko v to ni prisiljen.

Zdaj pa je Tine odšel za pol leta v Španijo in me je prosil, da naredim blog, da bo lahko na ta način spremljal napredek svojega nečaka Eneja. Ker ga od sorodnikov res največkrat obišče, vem, da mu bo to veliko pomenilo.

Na te spletno-kompjuterske zadeve se ne spoznam preveč zato bo blog na začetku bolj enosteven za pogledat, počasi pa upam da bom zadeve osvojila. Pa kakih literarnih vrhov tu tudi ne boste zasledili. Za to se boste morali preseliti sem. Za fotografske užitke pa sem.

Jupi, če se hoče se da ... danes sem ustvarila svoj prvi hiperlink.

Na tem mestu, pa si lahko ogledate naše fotografije.




6 komentarjev:

  1. Hej! Ideja, da si ustvarila blog se mi zdi enkratna. Upam pa, da meni, kot tapravi oboževalki Eneja ni bilo namenjeno sporočilo, ko si napisala, da smo te siti:)) Pridno objavljaj, saj slikice na picassu čekiram redno(verjetno še preveč, ker sem potem malček razočarana, da še nisi odprla novih:))Čakam Čatežke...:))) Pridno se pestvajte pa se vidimo...Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Barbara dobiš Čatežke. Hvala za čisto prvi komentar. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, super je tole ... čakam na nove objave ... Haha, glede literarnih "kajže" si me pa prov nasmejala ... Ampak vseeno hvala za link :-). Lupčke in pozdravčke vsem ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hohoho... Cela familija na Blogspotu ;) Včasih smo se vsi dobivali v kuhinji od stare mame v "rajdah", sedaj pa tukaj... A bodo kmalu žlikrofi... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe Matej ta je bla pa dobra...:)
    itak, zakon ta blog, bom lohk bel na tekocem...
    lipa, lipa...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja zdravo! Tuki pa ena, ki ni iz vaše familije, ampak sam bila vseeno deležna linka. Anita....hvala za link in slikce. Se morm spet enkrat oglasit pri tebi, da greva na prijeten sprehod :)
    lp, Nina

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.