petek, 18. avgust 2017

Misija nemogoče, ali kako sem se znebila mozoljev.

Pogosto, ko spoznam nove ljudi, mi poleg, na ravno laskavega, " kdaj bo pa dojenček", namenijo tudi nekoliko bolj laskavi: "Pa nebi rekala, da ste toliko stari, izgledate veliko mlajši!"

No, za prvo se imam "zahvaliti" špehcu in slabi drži, za drugo pa materi naravi, ki mi je namenila mastno kožo. Ta pa ni bila vedno tak blagoslov,  kot se kaže zdaj, ko sem se jih končno (skoraj) znebila. Mozoljev namreč.

Od pubertete dalje, sem bila vedno polna mozoljev.
Poleti je še nekako šlo, vsaj dokler si nisem drznila na obraz nanesti kake kreme za sončenje, pozimi pa je bilo vedno katastrofalno. Čelo, nos, lica, vrat, hrbet... povsod so se mi nabirali in stiskanje in praskanje mozoljev je bila vedno zabava za dolge ure.

Poskusila sem vse.
Kremice na recept, kremice iz lekarne, tonike, tablete, enokomponentne, dvokomponentne kreme.
Čiščenje pri kozmetičarki, ki je stanje ponavadi le še poslabšalo, saj sem prišla od tam vsa v ranah, mozolji pa so se kar veselo delali naprej. Samo enkrat je pomagalao za kakega pol leta, ko mi je naredila terapijo z mini eletro šoki, ki so jih kasneje menda(?) prepovedali (pa ni bilo neprijetno :)).

Prva pomoč je prišla z kontracepcijskimi tabletami, ampak ko sem po nekaj letih naredila pavzo od njih, so se mozolji spet pojavili.
Druga pomoč je prišla z nosečnostjo. Takrat sem imela kožo čudovito gladko. Seveda moraš biti noseča za fantka, ker punčke baje mozolje naredijo.

No, potem pa sem končno našla nekaj rešitev, s pomočjo katerih sem se zdaj (upam), za vedno, rešila vseh mozoljev, le sem in tja pride še kateri na obisk, malce v  spomin in opomin. 

Torej kaj je MENI pomagalo:

1. Nič več svinjine. Verjetno najpomembnejša točka. Kak obroček salame ali fleta pršuta, to še gre skozi. Svinjski zrezek pa že ne več. No, ampak nič hudega. Imam še druge razloge, zaradi katerih se temu z veseljem odpovem.

2. Nobrnih krem, ki izsušujejo kožo. Alkoholnih tonikov ali podobnih.
Ugotovila sem, da s tem, ko kožo izsušim, jo še dodatno spodbudim k proizvajanju maščobe in na koncu se stvar še poslabša. Zravniški lobij, vam povem.

3. Kožo tako razen večernega čiščenja z blagim (brezmilnim) milom (običajno uporabim peno od Himalaye), pustim čisto pri miru.

  • Če pa že potem ji sama ponudim potrebno maščobo s katero jo pomirim  in ji zagotovim: "Kar mirno, bom že jaz za to poskrbela". Zato občasno naredim tretma z DR. Hauscka, oljem za normaliziranje (je to sploh beseda?).
  • Če začutim, da mi kožo vleče in da moram nekaj nanesti, pa nanesem dnevno kremo SO Bio, ki ustreza tako meni, ki imam mastno kožo, kot tudi Davidu, ki ima suho. Prav zanimivo.
4. Če grem na sonce, se ne namažem s kremo za sončenjem, ampak BB kremo (tudi So BIO), ki je lahka in vsebuje zaščitni faktor.

5. REDNO zamenjam pregrinjalo za blazino. Vsaj dvakrat na teden. Blazina vpije veliko maščobe iz kože in če je ne zamenjamo, se koža premeša s potom, odmrlimi celicami kože, prahom, malce se že razgradi... moram nadaljevati?

6. Spim s spetimi lasmi.

To je to. Nekaj preprostih, povsem neznanstvenih,  korakov za super učinke.

Upam, da pomaga tudi vam in vašim najstnikom.

Objava NI nastala v sodelovanju z nobenim od zgoraj naštetih proizvajalcev, to so izdelki, ki jih dejansko uporabljam (na lastne stroške ;)).










6 komentarjev:

  1. jaz imam izredno suho kožo. v puberteti je bilo super: mislim, da sem imela v starosti 15-25 let skupno cca 5 mozoljev (!). Začenjam pa počasi že čutiti slabe strani. Sem malo čez 30, pa že konkretne gubice, ki se bodo verjetno samo še slabšale. Tako da bi prav z veseljem prebrala objavo za suho kožo. Še edino sredstvo, ki mi pomaga, da se koža še bolj ne izsušuje: svilena prevleka za blazino. Svila (baje) ne vpija vlage/maščobe tako kot bombaž (ki je sam po sebi izredno suh). Se mi zdi, da res pomaga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To o svili sem pa že slišala. Bo treba preizkusiti.

      Izbriši
  2. jaz imam izredno suho kožo. v puberteti je bilo super: mislim, da sem imela v starosti 15-25 let skupno cca 5 mozoljev (!). Začenjam pa počasi že čutiti slabe strani. Sem malo čez 30, pa že konkretne gubice, ki se bodo verjetno samo še slabšale. Tako da bi prav z veseljem prebrala objavo za suho kožo. Še edino sredstvo, ki mi pomaga, da se koža še bolj ne izsušuje: svilena prevleka za blazino. Svila (baje) ne vpija vlage/maščobe tako kot bombaž (ki je sam po sebi izredno suh). Se mi zdi, da res pomaga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem ravno zadnjič poslušala en prispevek o tem kako absolutno premalokrat peremo posteljnino. No, tista gospa je po mojem mnenju malo pretiravala, ampak po branju tega bloga, mogoče njen nasvet ni bil tako napačen (sploh če imapš probleme s kožo): ona spi na pregrinjalu samo eno noč, kar pomeni, da naslednji dan obrne vzglavnik, po dveh dnevih pa zamenja pregrinjalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, zglavniki so res problematični, pa prav zanimivo kako vsi pozabimo nanje.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.