petek, 10. marec 2017

Branje

Rene se je odločil, da se bo pred šolo naučil črk.
Pobrskala sva po mojih zalogah in našla črke za vsa naša imena in priimke in potem sva brskala in se učila in zabavala.
Nekatere črke so mu bolj všeč, nekatere manj ampak počasi bo vse spoznal.

Arne je trenutno pri črki A.
"Lej, tuki sm pa jest napisan". :)






4 komentarji:

  1. Še malo, pa bo bral Vojno in mir. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha... faca. Ko sem na mailu prebrala komentar, sem bila zihr da je bil napisan na objavi kjer Enej bere Harryja Potterja. :)

      Izbriši
  2. Fine črke! Lila se tudi hoče naučit črke, skoraj vse že zna, zna jih napisat in prebrat, ne zna pa prebrat besede (razen tistih, ki jih pozna kot vizualno celoto: zna prebrat LILA, ne zna pa prebrat LILI:); ful mi je zanimivo opazovat ta proces učenja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, danes sem izdelala čisto pravo kolekcijo. In to mavrično. :)

      Rene je tudi faca. Si zapomni nekatere črke, nekaterih pa sploh ne. Recimo črka I mu ne gre. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.