torek, 13. november 2012

Vedno znova in znova

Ene par stvari je, ki me vedno znova in znova tako zelo zmotijo, da si ne morem pomagati in jih VEDNO pokomentiram.

Nekateri se že prav zabavajo na ta račun, nekaterim grem pač na živce. Pa kaj. Ne morem nehati, tudi če hočem. Pa nočem.

1. Napihnjen snežak pred ta oranžno hišo v Hotedršici. Pred tisto, ki je čez novoletne praznike tako okinčana, da ji beseda kič ne seže niti do gležnjev. Kot da ni že cel tisti becirk čez kičast čez vsako mejo dobrega okusam. Mislim, a se lahko dogovorite za eno do dve barvi fasad. Prosim lepo, tenkju.

2. Stožci na hitri cesti Razdrto - Nova Gorica. Ma če se lahko dva dni v letu pelješ do Gorice  in nazaj po poljubnem pasu je veliko. Ok. Pretiravam. Ampak ne prav dosti. Ti cepci vedno najprej zaprejo pol ceste, potem pa na nekem malem koščku le-te kosijo/šraufajo/barvajo/uateua.

3. Vrečke za sadje, zelenjavo v Sparu. Mislim, a lahko? A lahko kupim granatno jabolko, pa mi nalepite nalepko kar nanj? Mi lahko prosim zapakirate dva različna izdelka v eno vrečko. Pa brez tiste anojing zalepke, zaradi katere vrečke niti za plenice ne morem več uporabiti.

4. Novičke na Pop tv in še kje drugje.
Pa kaj potem če je v Kaliforniji morski pes požrl surferja.
Pa kaj potem, če v Angliji že od 12. 11. naprej čutijo predbožični stres. Zaradi petih razlogov. Ne tudi teh petih razlogov ni potrebno še enkrat ponoviti.
Pa kaj, če Jenifer Lopez nosi perilo za oblikovanje telesa.
Zakaj bi jaz morala vedeti to? No reason.

Aja, ste pretekli teden mogoče opazili, kako so bili ljudje boljše volje ko glavna novica medijev ni bilo brezposelnost, stečaji in reforme ampak dobro staro vreme, poplave in predsedniške volitve. Je bolje če se ti smili nekdo drug, namesto da se smiliš samemu sebi, ane?


To be continued...

25 komentarjev:

  1. ojej, tole pa je en hud PMS :))
    se pa z določenimi stvarmi strinjam s tabo, to pa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne.. tu količina hormonov v mojem telesu nima nič pri tem.
      Stvar je v tem, da sem se v ponedeljek soočila z tremi od štirih naštetih. Overdoase!

      Izbriši
  2. Hm, še dobro, da jaz nimam hiše. :o))) Bi bila pomojem v isti kategoriji kot Hotedršica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pa ja de. Mislim da imaš kar dober okus in ne bi postavila hiše v dveh odtenkih malinove zraven oranžne in modre. Ane de se ne motim?

      Izbriši
    2. Ajaaaa, fasada bi bila najbrž lepa, ja. Defenitivno ne rdeče-siva. Jaz sem se bolj na noloetni kič nanašala. Tu me pa hitro zanese, ja :)

      Izbriši
  3. Sicer smešno za brat - je pa vse res - sploh spar in pop tv novice. Super zapis!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo Anita, pa še in še bi lahko...sej bo ane?
    Imam pa predlog za vse tiste s kričečimi fasadami...pobarvajo si naj vse stanovanjske površine z isto barvo in intenzivnostjo kot so to naredili na zunaj...pa da vidimo učinek, če bodo zdržali do Božiča, res, G.R.O.Z.A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, Katarina, dobra ideja. :)

      Ja, ja.. danes sem se že spomnila na to, kako smo slovenci na novo izumili avtoceste. Prehitevalni pas je vozni pas, vozni pas je pa tudi vozni pas.
      Naravno zdravilo proti prehitrim voznikom al kaj?

      Izbriši
  5. Tisto težavo z zalepko v Šparu navadno lahko rešiš, če jo ročno zavozlaš preden jo daš na tehtanje.

    Za ostalo bo verjetno treba počakat, da mine PMS. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marko vem ja.. ma grem preredko v Špar, da bi si to zapomnila.
      Grem po sadje raje v lokalno prodajalnico, kjer lahko dam vse nakupljeno v svojo taveliko vrečko.

      Izbriši
  6. Fajn se je kdaj pa kdaj malo pojezit. Te čist razumem. Marko, hvala za idejo za špar! Bom preizkusila, če povsod deluje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se v Šparu kar obnese. Drugje tud jaz raje kombiniram na druge načine. Mi takisto gre kup vrečk za par sadežev precej na živce.

      Izbriši
  7. Hehe. Dobra si. Se podpišem pod vse točke.
    In tako dobro si opisala hišo pod številko ena, da točno vem katera je, pa čeprav se samo parkrat na leto peljem mimo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he.. če se pelješ mimo v pravem delu leta, je dovolj, da se pelješ samo enkrat, pa je ne pozabiš nikoli. :)

      Takrat ko pred njo kraljuje snežak se vsakič pridušam, da pridem naslednjič s fračo. :)

      Izbriši
  8. Hahahaha, mene pa tist snežak v Novem svetu pr Hotedršci sam nasmeji! Pa mogoče si pozabla unga GROMOZANSKEGA Božička, ka ga vsako leto na balkon postavjo v blokih, k so v Logatcu med enim in drugim krožnim. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, Božički, ki plezajo na vse balkone naenkrat so pod točko 6. :)

      Izbriši
  9. Sam pismu ... a v nedeljo je že bil snežak? Smo bili v Idriji pa nisem nikjer nič videla pa sem skoz ven gledala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne... mislim, da ga zdaj še ni. :)
      Ampak z grozo razmišljam o dnevu ko se bo spet pojavil.

      Izbriši
  10. Tole izlivanje na blogu ti ne bo čisto nič pomagalo. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, pa pomaga, pomaga, poglej koliko ljudi sočustvuje z mano. :)

      Sicer tudi to, da zadeve vedno komentiram ne bi pomgalo, pa to vseeno delam.
      Sam tulk de veste, de mi ni vse z rožicami postlano, v resnici trpim, trpim. :)

      Izbriši
  11. še zmiri ni snežaka :o men sploh ni več najhujša taoranžna bajta, tazelena z drekasta ograja je prehti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se oranžna bajta ni tahujš. Sam snežak je prehud.
      Sicer je pa ta s taoranžna še najmejn kriv, ka je bil taprvi. Barvni bruh so pol naslednji ustvarili.

      Izbriši
  12. hehehe, tole sem brala in se spomnila nate: http://alysbloggityblog.blogspot.com/2012/12/christmas-light-walk.html ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.