ponedeljek, 23. april 2012

Enej praznuje 5 rojstni dan

Letos je Enej komaj dočakal svoj rojstni dan. In kakšno veselje je to bilo.

Mene je zbudil že pred sedmo in mi molil roko pod nos, naj mu voščim.

Potem sva skupaj praznovala v vrtcu, kjer smo izdelovali origami vetrnice in klobučke. Žal pri nas v vrtcu fotografiranje ni dovoljeno. Škoda, ker so bili prav luštni.

In čeprav smo se odločili, da s praznovanjem počakamo na lepo vreme, ko bomo pripravili piknik, smo nekaj malega morali praznovati tudi točno na rojstni dan.

Prišli so samo najbližji. Nona, nono, Tine, starata in staramama in sosed Žan.

Nona je naredila fantastično marelično torto z mandljevimi lističi. Zmagovita kombinacija.

Darila pa čudovita vsa po vrsti.
"Kak ste vidl, de si lih tu želim?", smo slišali večkrat tega dne.

Pihanje z Žanom

Nerodno mu je, ko mu pojemo. :)

Pogumno nad plamen

Rene pa ne bo pomagal

Nono in Nona

Pihanje s starimi starši. Nono je že pobegnil.





6 komentarjev:

  1. Vse najboljše, Enej in mamica!

    Vaju z mamo pa ni za zgrešit :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A res? Ponavadi me dajo bolj na atovo stran.
    Pri šestnajstih sem bila enaka kot teta Zora in stara mama, ko sta bili onidve toliko stari. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Enej, vse najboljse! Anita tebi pa cestitke, ker si ze 5 let najboljsa mama ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Z Enejem se vam vsem zahvaljujeva. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.