sreda, 4. januar 2012

Statistika, Rene 6 mesecev

Danes je imel Rene posvetovalnico.
Izmerili so ga, stehtali, pregledali urin in še tretjič pičili.

Teža je 9170 g, dolžina 71,5,  urin bp, pik je prenesel bp. Le spal je celo popoldne.

Očitno smo jih podobno futrali. Tudi Enej je imel podobne mere.

4 komentarji:

  1. Frajer. Naš Mezinček jih je imel pri enem letu 9740 in 76 cm.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ok, vidim, da so še "normalni" otroci :) Pa ne vzet to kot kritiko, samo sem ravno hotela napisat, da očitno so današnji otroci res bolj "napredni" oz. se hitreje razvijajo, ker sem jaz take mere imela pri enem letu :o)

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he, Teja. Sej nimam kej vzet za kritiko. Saj mu ne dajem rastnih hormonov, da bi lahko kaj vplivala na to. Samo dojim. :)
    Saj ko enkrat shodijo, so tudi naši kmalu "normalni". :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ne, saj je zanimivo gledat, kako se to vse spreminja. Zdaj sem med tamajhnimi, samo takrat sem bila pa čisto v povprečju :o)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.