ponedeljek, 12. september 2011

Tekaški dnevnik 7 - 2, 3

Takole zmedeno je pa videti tek, če te lovijo poslovne ideje. V petek zjutraj sem brskala po netu in čisto slučajno se mi je porodila ideja za lasten biznis. Potem sem šla pa tečt in nič hudega slutečo so me začele ideje kar loviti in bolj ko sem tekla, bolj so se kopičile. Zako sem naletela na dve dokaj enostavni, verjetno povsem uresničljivi ideji in eno fino ambiciozno ampak hudo dobro. Očitno bo treba enkrat nekaj storiti. Seveda sem spet pozabila izklopiti štoparico. Minus 5 kilometrov.



Danes se je pa Starata ponudil, da gre z menoj na Rake. In sem šla, kaj pa čem. :)
Bilo je super, le tik pred koncem je začelo grmeti in sopara je udarila. Ko sem zaključila predpisanih osem krat po pet minut, sem nameravala odteči še eno dodatno rundo v nekoliko hitrejšem tempu, a mi ni uspelo. Zavedni del možganov je priganjal, nezavedni pa se nikakor ni strinjal z zaukazanim, kar je pokazal z bolečinami v pljučih. Ni mi ostalo drugega, kot da sem počasi ulovila Starata in Reneja. Potem je začelo pa tako grmeti in pihati, da smo zadnjih pet minut vsi skupaj tekli do avta. Na srečo se je vreme potem premislilo in nas pustilo pri miru.

3 komentarji:

  1. Ja, ne bo druge.
    Pred par minutami se je zgodila ena potencijalno še bolj usodna zadevica. Bomo videli. Jeeej. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.