torek, 27. september 2011

Dopust

Obnova dopusta mi gre zelo slabo od rok, predvsem zaradti vseh teh fotk, ki jih je treba obdelati.
Za pokušino pa filmček o tem, kako zelo so naši pohodi zlakotnili in utrudili Eneja.

5 komentarjev:

  1. :))))

    Tudi jaz sem se na glas smejala:) Sem mislila, da bo že prej pri mizi omagal, pa se je fant dejansko najprej najedel:))

    In ne, nismo pozabili na vaš dopust:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bwahahaha, tolk dobrega in smešnega filma pa že dolgo nisem gledal. Enej se je s spancem junaško boril kot Harry Potter z Mrlakenštajnom. Čestitke tudi režiserjema. Ves čas je film zelo napet, ker ni jasno, kdaj bo Enej ruknil direkt na krožnik kot v kakšni stari burleski. Super, res!
    O zlorabi otrok v fimske namene pa drugič.

    OdgovoriIzbriši
  3. Neverjetno :) S Palčico sva se nasmejali do solz.
    Je pa frajer - naredi stvari do konca. In naj dodam - kako fleten fantek! In kako ljubeče se nasmiha mamici!

    OdgovoriIzbriši
  4. He, he.. jaz se vsakič nasmejim do solz. :)

    Olivija, hvala! Res je srček, če ima čas. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Aja Stane, tole je bil dokumentarec, brez poseganja v naravo. ;)

    No child or animal was harmed in the making of this film. :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.