petek, 29. oktober 2010

London

V sredo naj bi si dala izpuliti dva modrostna zoba. Ker sem pozabila ortopan, so me odslovili pred vrati in mi dali novo uro. Ampak ker sem se že psihično pripravila na to, da bom tri dni odležala, sem dala vseeno v ler in zdaj imam celo čas, da nadaljujem zgodbo iz Londona.
Tokrat bo bolj fotozgodba, ker za pisanje nimam navdiha. Opazovali boste našo pot, z ladjico do Greenwitcha, kjer nas je premrazilo do kosti in nedeljski dopoldanski sprehod po centru mesta.
Iz tega nabiralnika je pošta potovala skoraj 3 tedne. Točka 0 jo očitno povsem zmede.
Kava in Temza, čeprav Temze nisem pila, si upoam trditi, da barva ni edina podobnost med njima.
O tem sladoled sem brala na blogu in tako so ga hvalili, da sem ga prav morala poiskati. Lastnik je iz Udin in me je takoj "pogruntal", da sem iz Slovenije. Sladoled je bil pa res dober!
Enhanced by Zemanta

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.