četrtek, 18. september 2008

Sam



Enej je čez poletje postal zelo spreten fantič.
Vilice in žlice že tako dobro obvlada, da lahko rečemo, da jemo kosila skupaj.

Tudi pije že čisto sam, pogosto že čisto brez polivanja.

Danes popoldne pa gremo v Ljubljano, a predavanje Jesper-ja Juul-a.
Gospod je družinski terapevt iz Danske, katerega delo "Vaš kompetentni otrok" mi je z velikim navdušenjem predstavila Tita. Njeno navdušenjem se je med branjem preselilo tudi name, saj mi je postalo marsikaj jasno. Priporočam vsem!

5 komentarjev:

  1. Ojla!

    Kako je bilo na predavanju?

    Si grem danes tudi jaz sposoditi knjigo, da vidim ,kaj bom izvedela v njej :)

    Lepo se imejte čez vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. @Spela: kar sem slišala je bilo zanimivo, le slišala nisem prav dosti ker je bil Enej z nami in nad idejo, da bi bil pri miru in tiho, ni bil preveč navdušen tako da sva preiskala celo dvorano in okolico.
    Vsekakor pa kupim obe njegovi knjigi. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja pri nas v knjižnici je Komp.otrok sposojena skozi, kar pomeni, da je očitno res dobra. Je pa sedaj tudi ena nova kajne - "To sem jaz! Kdo si pa ti?"

    In tudi sama razmišljam, da bi jih kar kupila, pa bom lepo v miru brala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tako je ta je nova in je po prednaročniški ceni 14.90 eur, Kompetentni otrok je po 29,90 eur, komplet pa je še z 10% popustom.
    Naročiš jih pa lahko pri založbi didakta 04/5320 210, zalozba@didakta.si, ali na www. didakta.si (Sem vzela letak. ;) )

    OdgovoriIzbriši
  5. O super, hvala za info, bom kar naročila :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.