sreda, 2. januar 2008

Nagajivi balon

Tale reklamni balon je Eneju zelo všeč.
Običajno mu sicer ne pustimo, da bi se preveč igral z njim. Bojimo se da bi počil in bi se ustrašil. Danes pa smo rekli: kar bo, pa bo.

Takole se je končalo:


3 komentarji:

  1. Profesionalni snemalci, ni kaj ... vidim, da ste celo barvo majčke uskladili z balonom ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem pričakoval malce drugačen konec, zato sem že prej preventivno malo zmanjšal jakost zvoka ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @mija: ja strašajnsko profesionalni posnetki so. Jaz pametno snemam pokončno, da moram potem obračat in mi naredi tak zmazek. Se bom poboljšala, obljubim.
    @matej: sumim, da bomo v kratkem dobili tudi tak konec. ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.