četrtek, 18. maj 2017

Prvomajski dopust: Lago di Garda

Kot sem napisala že v prejšnji objavi, je bil petkov odhod od doma namenjen predvsem temu,
da smo se v soboto, ko je bilo napovedano najlepše vreme, zbudimo v neposredni bližini Gardalanda.

Ko smo prispeli v mobilno hiško, je bilo očitno, da smo bili v njej pri letošnji gostje.
Brezhibno čista,  da sem si najprej rekla, jok brate... v tako stanje jo jaz ne bom niti poskusila spraviti. Saj je bilo namreč doplačilo za čiščenje opcijsko, namreč, če si hiško pospravil sam si lahko prihranil 40 eur. No, s tem se nisem nameravala niti truditi. Zapravljanje dopusta za čiščenje je vredno več kot to.

Ker je bilo v hiško tudi zelooo mrzlo, smo našopali klimo do konca, skuhali toplo juhico in šibali na sprehod na obalo. Ta pa je ponudila čudovito kuliso za kratko družinsko fotografiranje.

Mislim da sem dobila nov ohranjevalnik zaslona.
Moji mulčki lepi. <3 p="">



 







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.