torek, 20. december 2016

Snežakovi drekci

Danes dopoldne me je obiskal poštar in mi prinesel luštkan paketek, ki sem ga sicer pričakovala, nisem pa pričakovala da bo tako zelo kjut.
Prav nerodno mi je, kako zelo po otročje sem zavriskalako sem ga odprla. :)

Ne morem da vam ne bi pokazala kaj je bilo v njemu in tudi ne bi bila jaz, če vam ne bi pri čudoviti Almi, ki bi ji skoraj lahko rekla sodelavka, (čeprav delava vsaka na svojem biznisu), saj toliko časa preživiva skupaj na chatu in si pomagava z nasveti in spodbudnimi besedami. Kje se je že začel stavek? Aja.. popust, popust sem vam zrihtala. ;)

Uhani so čudoviti za nositi, saj so osnove iz kirurškega jekla in čisto nič ne dražijo ušes, niti tistih najbolj občutljivih. Okrasni del pa je iz fimo mase in tako lahek, kot da bili zares izdelani iz bleščečih snežink. Pet minut po tem ko jih daš v ušesa, pozabiš nanje, ker se jih niti ne čuti več.

Snežakovi drekci za poredne punce so čudovito darilo ki ga kupimo sebi (taka darila so itak najboljša).
saj se z diskretnim svetlikanjem lepo skladajo z letnim časom.

Hkrati pa so zabavno in čudovito darilo vse tiste, ki si zaslužijo drobno pozornost, pa nimamo zanje nič primernega izpod lastnih spretnih prstov. Saj veste, za ta fajn sodelavko, prijateljico s katero se bomo po letu dni spet srečae, za hčerkino prijateljico, nečakinjo ali novoletni žreb daril med puncami. Vsaka jih bo vesela.

Eni bodo premalo, boste videle. Če bi jih jaz kupila komu za darilo in ne bi kupila še enih zase, bi bila v težavah. Sam povem. Ker po toči zvoniti je prepozno. Ker se bo zagotovo našla še kaka prijateljica, ki jih bo hotela tudi zase, pa vam bo Alma ob nakupu 2 parov uhanov tretjega podarila.

Zdaj pa hitro... Klik na link do uhančkov: KLIK
Ob zaključki nakupa pa uporabite kodo SNOWMAN20 za 20% popust.

Pa še za njeno celotno trgovino: Klik 

Če niste vešči spletnega nakupovanja, pa jih lahko naročite tudi direktno njej preko FB profila: https://www.facebook.com/unikatninakitalma


















Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.