petek, 18. november 2016

Pevska družina

Pri nas smo pa kar naenkrat postali strašno pevska družina.
Jaz sem sicer za letos opustila svoje zborovsko udejstvovanje, vse pač ne gre, so pa zato fantje toliko bolj aktivni.

Rene, prve štiri lete ni izustil enega tona, razen tistega zeloooo visokega, ki se ga je slišalo čez pol fare, vsakič ko je planil v jok. Je kar naenkrat napadel pevski virus. Samoiniciativno se je vpisal k zborčku.

In igralec, kakršen je, zadeve še dramaturško tako izpelje, da ga samo gledaš. :)


Tudi Arne mu sledi tik za petami. Predvsem se navdušuje nad "Martinani Lulcek" in tem istim medvedkom, ki ga Rene tako doživeto odpoje ob Enejevi klavirski spremljavi v spodnjem videu.



In "the making of":



A capella:


Arnejevih 40 sekund:

5 komentarjev:

  1. Bravo bratje Česnik! Še mal pa bodo lahko v celoti upravičili ime Little Rockstars :)

    OdgovoriIzbriši
  2. kiriki. :) nasa dva sta navdusena. jaz tudi. bravo fantje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kura kokodajca smo pa tudi mi peli. Bravo, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lusni in prisrcni so!! so/ste mi polepsali vecer :)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.