ponedeljek, 5. september 2016

Poslastica dneva: Recept za Tarte Tatin

Tisti ki me poznate, veste, da nisem niti človek za sladice, še manj pa človek za natačnčno odmerjene recepte.

Tale pa mi je pisan na kožo.

Okus božanski, nekje v isti vrsti kot štrudl od stare mame, predvsem zaradi karamele verjetno.
Še zdaj se živo spomnim kako sem praskala tekočo sladko karamelo iz kota platfona kjer se pekel štrudelj v mali kuhinji stare mame.
Tarte Tatin ima še dodaten plus in sicer slastno hrustljavo skorjico. Vendar jo je za najboljši rezultat potrebno pojesti TAKOJ ko pride iz pečice.

To je slavni star francoski recept, ki sem ga prvič videla pri Jameiu Oliverju ko je potoval po franciji.
Menda je nastal tako, da se je sestrama Tatin zažgala karamela in sta jo popravili z jabolkiin testom.

Sestavine so seveda preko palca, tako pri Jamieju kot pri meni.

Potrebujete:
Jabolka meni so všeč Gala, kar kako kilo.
Kakih 100 g sladkorja
Podobno količino masla.
Listnato testo, tudi testo za pite bi se dobro obneslo.
Po želji še cimet ali vanilijo.

Na ponvi, (paziti morate da je brez plastičnih delov in da vam gre v pečico), stopimo maslo in sladkor, da nastene karamela. (Jaz sem bila nepotrpežjiva in sem že prej naložila jabolka. Vseeno je bilo odlično.
Na karamelo položite rezine ali kar polovice jabolk.
Prekrijete z na pravo velikost odrezanim testom.

Položite v toplo pečico (180-200°) za tako dolgo, da skorja postane lepo rjava (cca 30 min).

Ko jo vzamete iz pečice jo previdno obrnite na servirni krožnik. Ne čakajte, da se ohladi, zato previdno da se ne opečete!

Če hočete božanski okus še izboljšati in ji dodati OOOOMMMFFF priporočam še kepico vanilijevega sladoleda. Mmmmmm.

Za pravi recept pa morate nujno k francozom. Zato vam spodaj prilagam video enega od njih.

Jaz sicer ne razumem nič. Je pa fin. :)







2 komentarja:

  1. Vse sestavine imam doma, le časa ne :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Irena, za tole rabiš čas lih za jabolka olupiti, narežeta ti jih lahko otroka. Cukr pa putr se stopita medtem ko se makaroni za kosilo kuhajo, še dve minutki, da vse skupaj zložiš, ampak garant bi bilo lihk tako dobro, če kar steseš tista jabolka gor na ponev. Medtem ko boste tiste makarone pojedli se bo pa že speklo. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.