sreda, 29. junij 2016

Brezmesne filane paprike

Idejo za to jed sem dobila ko mi je prijateljica Anita postregla z gratinirano ajdovo kašo.
Na nekaj me je spominjala in kar dolgo sem razmišljala na kaj.
seveda na filane paprike. :)
Ko sem na tržnici naletela na čudovite oreanžne paprike, sem se odločila da recept nekoliko "popravim" in papriko prestavila iz notranje na zunanjo stran jedi, zraven pa pripravila še klasično paradižnikovo omako.

Ajda ima tak močnejši okus, da nekoliko bolj površen jedec niti ne bi ugotovil, da notri ni mesa.

Recept:
Potrebujemo kakih 10 manjših rumenih ali oranžnih paprik.

Za filo:
400 g kuhane in odcejene ajdove kaše
1 por
1-2 čebule
1 paradižnik
3 stroke česna
150g skute
5 jajc
100 ml kisle smetane
sol, poper, peteršilj

Priprava:
Vso zelenjavo razen paprik drobno sesekljamo in rahlo prepražimo na olivnem olju. (Najprej seveda čebulo in česen, nato por, paradižnik dodamo tik pred koncem.

V drugi posodi zmešamo skuto, kislo smetano in jajca, solimo, popramo, dodamo peteršilj, kuhano in odcejeno ajdovo kašo in rahlo ohlajeno zelenjavo.

Z vsem skupaj nafilamo očiščene paprike, ki jih postavimo v ognjevarno posodo.Prelijemo z paradižnikovo omako iz tetrapaka, če vam je ostalo še kaj file, jo lahko posujete kar po vrhu.
Za piko na i pa lahko čez naribate še malce parmezana, mozzarele ali fete.

Pecite v pečici kake pol ure do 40 minut na 170°C.


2 komentarja:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.