ponedeljek, 9. maj 2016

Test izdelka: Algea

Že pred časom so me pri Carso zaprosili za ti. Review ali test tablet Algea.

Ker mi je tablet alge ravno takrat zmanjkalo, sem bila seveda takoj za.
Šele potem pa sem začela razmišljati, kako naj to sploh testiram.

Primerjala bom glede na to kar poznam.

Ker so bili starši že od nekdaj krvodajalci, mi je bilo čisto logično, da to postanem tudi jaz. In tudi sem. Ampak takoj ko sem začela na faksu konkretno migati, je bilo mojega krvodajalstva konec. Vsakič so me že na drugih vratih poslali domov z listkom za malico, ali pa še z receptom za Ferum Lek zraven.

Ferum lek je bila moja prva izkušnja z "železom". Še zdaj se spomnim, kako sem nekega petka v staremu Hyundai Ponyju čakala na Davida pred vojašnico Franca Rozmana Staneta in žvečila tisto tableto. Oooooo fuuuuujj.... kukr oskus čokolade. Brr...

Šele med drugo nosečnostjo sem izvedela, da jih lahko tudi pogoltneš (čeprav piše na škatli "žvečljiva tableta") in da jih lahko ješ na "zalogo". Tako sem namesto ene vsak dan, tri dni na teden pojedla po dve, tri dni sem si dala pa "frej", sicer bi lahko kar pozabila na kakršno koli prebavo. Že tako... te tablete za prebavo res niso kul. Kot da že nosečnost sama ni dovolj.

No, tudi kasneje sem vsake toliko še poskušala iti na krvodajalsko in večalmajn so me vedno poslali domov.
Ker se trudim jesti vse manj mesa, sem vedela, da sedaj moram pa sploh poskrbeti za več železa. Zato sem si kratkim kupila tablete spiruline in končno so me, vsemu teku navkljub, na krvodajalski povabili kar mimo zdravnika, direktno na stol za odvzem. Tako dobre krvi še nisem imela. In prav nikakršnih težav z zaprtjem.
Okus ima, no alge pač. Ampak glede na to, da obožujem suši, to ne predstavlja (več) problema. Itak se jih pogoltne brez žvečenja. Arne jih obožuje, vsak dan poje vsaj eno in jo veselo prežveči do konca.
Predpisana doza je sicer velika, ampak jaz jih ne jem ravno vsak dan, pa še to le polovično porcijo, ker nekaj železa pa vendarle dobim tudi iz hrane, saj se trudim jesti uravnoteženo z veliko zelenjave in stočnic.

Torej, če primerjam Spirulino in Algeo, no tu velike razlike ni. Tabletke pri Algei so malce manjše, za tiste, ki imate težave z požiranjem tablet. Razlika pa je predvsem v tem, da je ena morska, druga pa sladkovodna alga.

A bo ok? Za prvi uradni test?






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.