torek, 1. marec 2016

100 max: 1 in 2 dan

No tako. Prva dva dneva sta za nami.
Malce se še lovimo, malce še ugotavljamo kako in kaj, ugotavljamo pomanjkljivosti, ampak prvi vtis je.

Pravzaprav ta teden ni ravno najboljši za nas,
saj moram jaz dvakrat na daljšo pot, Enej se ves teden vozi na plavalni tečaj v Logatec,
je pa res, da je bil David pretekli teden v Nemčji in je prevozil 1500 km, tako da tole v tem tednu vseeno ni tako grozno.

Potrudili smo se po najboljših močeh, da smo sešteli vse točke kar smo jih pridelali.
Marsikaj v opise ni zajeto, recimo pričakovala bi, da bi zajeli tudi velikost bivalne površine, popis aparatov, koles, telefonov, količina smeti, prinešene embalaže.. še kaj bi se našlo.

Čeprav pri popisu aparatov, se točke glede na število let, ko jih uporabljamo, že povsem porazgubijo.
Tako je tudi dnevna poraba avtomobila enaka ničli, če ga imamo namen uporabljati 12 let.

Res veliko točk pribije vsakodnevna vožnja.
Ogromno točk se dobi z mesnimi izdelki. Za občutek 200 g piščančjega mesa znese 23 točk.
Nekaj znese pa že "osnovna vrednost", torej samo to da smo in da živimo v tem okolju, to so stvari, na katere nimamo vpliva. To znese 24 točk na osebo na dan (v Švici, kamor so nam svetovali, da se pofočkamo tudi mi. V Nemčiji to znese že celih 44 točk).
Mi veliko prihranimo pri gretju, saj ogrevamo na pelete.

Tako no.. kar zanimivo.

Na povezavi: 100max.org si lahko tudi ogledate, kako poteka igra in kako zbiramo točke sodelujoče družine.

Včeraj smo tako zbrali skupaj 273 točk od skupno dovoljenih 500.
Danes smo prišli na 502. Jajks.


2 komentarja:

  1. SEm pogledala...zelo zanimivo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem vas videla v Dnevniku....madona ste super! Pa taka angažirana družina, vsa čast tebi Anita.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.