ponedeljek, 16. november 2015

Živalski vrt

Kakor mi po eni strani ni čisto nič fino, ko otroci tako hitro rastejo,
in me že zdaj, ob enem osemletniku skrbi, kako bo, ko bomo imeli šestnajstletnika, dvanajstletnika in desetletnika, je po drugi strani tako fino, ko delam kljukice na vsej dojenčkastih stvareh, ki se jih po dolgih letih znebimo.

Dojenčkaste igrače, kljukica.
Kašice, plastične žličke, kljukica.
Tetra plenice, kjukica.
Vrtiljak nad posteljo, kljukica.
Igralni center, kljukica.
Voziček, kljukica.

Še vedno nas čaka cel kup kljukic. Dude, plenice, kahljice.

Ampak tokratni obisk je bil že v znamenju velikih fantov.
Vsi so pokazali veliko zanimanje za živali. Sploh morski lev jih je navdušil.
Opice, tigri, gepard.

Sicer sem imela s seboj Bobo, ki ob takih dolgih sprehodih, ko vmes postenejo oči težke, pride še kako prav. Ampak vozička pa bi bilo potrebno porivati v klanec proti risom. Oh kakšno olajšanje.

In ko smo šli potem še na pico, sta Enej in Rene peljala Arneja na igrišče pred picerijo, midva pa sva v miru popila kavico. Nebesa. :)
























1 komentar:

  1. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

    Vidim, da so nam iste živali kradle pozornost. Naša mala-velika absolutno impresionirana nad morskim levom, pogled pod in nad vodo, pa slon. In medvedi, wauuu, kar solidno okolje, pa takšno malico so jim pripravili, da sem se skoraj sama vrgla čez ograje ;-) hruške, krasna jabolka ala topaz, rozine!, radič,...
    Predvsem jaz pa očarana nad... Surikate, cukri mali! Mačji panda in uni mali prisrčni majmunčiči zlatolični giboni, tako razigrani, da sem skoraj odmislila, da so živali v ujetništvu.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.