sreda, 16. september 2015

Izjava tedna: Rene

Čeprav cukra in bombonov res ne maramo (jaz) imajo otroci res radi malinovec.
Da nisem preveč zoprna smo se dogovorili za kompromis.
Malinovec ali cedevita enkrat dnevno, ostalo pa vodo. 
Običajno itak skoraj nič ne spijejo in potem jaz po kosilu zlijem stran.

Pravi Rene pri večerji, da danes še ni pil Banana-kivijevca, če lahko.
Sem ga vprašala, če tudi v vrtcu pijejo sok, pa pravi da ne.

"Zato ker ni dober za otroke, ane?!" pravim.
"Ampak je pa dober!", mi ni ostal dolžen.

Po vrhu vsega, so se mu že od novega leta naprej, delale take pike po telesu.
Srbeče, da si jih je vse spraskal do živega.
Najprej so se mu delale ena po ena, nato že po več naenkrat.
Poleti je bilo sploh grozno.

Zdravnica je posumila na alergijo na konzervanse.
Ker potem, ko smo (še bolj) pazili na to, ni bilo bolje, smo ga peljali na bioresonanco.
Da vidimo.
Pokazalo je intoleranco na sladkor in še laktoza pod vprašajem.
Pa nakakšne kapljice so nam dali.

Dober teden po tem. Pikic ni.

Ampak malinovca tudi ne.
Sladoled vsake toliko. Za dušo privezat.


2 komentarja:

  1. Če ne bi bilo malinovca in jabolčnika pri nas nihče ne bi ničesar pil. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm... Mogoče je pa od unih čudnih jabkov, k ti eksplodirajo? ;)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.