četrtek, 28. maj 2015

Najboljša metoda za pomiritev razdraženega malčka

Veste kako se včasih zgodi, da ste poskrbeli za svojega malčka ali dojenčka,
naredili ste vse kar je mogoče, da bi se dobro počutil, ampak preprosto je preveč razdražen ali utrujen, da bi se lahko pomiril v vašem naročju.

Takrat jaz uporabim metodo, preizkušeno na treh trmastih primerkih.
Ker je nisem zasledila še nikjer drugje, se mi zdi, da je prav, da vam jo predstavim. Mogoče vam kdaj pride prav.

Takule gre:
Ko vaš drobižek vpije in vpije in ne pomaga nič, poskusite še metodo "iz slabega na slabše in nazaj".
V tistem trenutku, ali dajte otroka nekomu drugemu, pri komur se običajno ne počuti tako dobro kot pri vas (ponavadi atiju), ali če nimate nikogar v bližini, ga magari odložite za minutko ali dve v posteljo in pojdite stran. Ali se samo odmaknite, ocenite sami.

POUDAREK: Metode da otroka pustiš samega jokati dokler se ne pomiri nikakor ne zagovarjam, celo zelo proti sem in je nikoli nisem prakticirala. To ni ta metoda in se tudi uporablja za povsem drug namen kot tista! Da me slučajno kdo narobe ne razume!

Takrat ponavadi pade še v hujši jok, ampak poglej, poglej, ko se vrne nazaj v vaše naročje, torej na točko 0, bo ta točka 0 vredna veliko več kot 0.

Ponavadi se v tem trenutku pomiri in zaspi. Vsaj naši so se. Poskusite. Zahvalite se mi lahko na TRR. :) :)


2 komentarja:

  1. Jaz tudi uporabljam to metodo in deluje:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi pri nas deluje. Ne samo za otroke, tudi da se jaz pomirim in najdem svoj "mojo" … ;-)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.