sobota, 3. januar 2015

Izjava tedna: Rene

Kot kaže, prihaja čas, ko nas bodo zabavale Renejeve izjave tedna.

Tokrat sem uspela ujeti kar dve.

Pride tako mali enkrat za mano v kopalnico in v rokah nosi kozarec vode. Nekaj nujnega mi je imel povedati.

"Mami, a viš de ta voda je pa prav z okusom po vodi?!"

Potem ko si je ogledoval naše filmčke, kar je njegovo najljubše opravilo (jest bi glidav filmčke ka sm biu mičken pa mal velk) ogovori Davida:
"Mami, kdaj bomo spet šli na trajekt na jačko? (ne še vedno ni pozabil)"
Pa pravi David: "A mami?" (češ, a meni praviš mami?)
Rene: "Ne, jest!"

In včeraj ko sem ga dajala spat, me objame in pravi.
"Jest imam atita jat, tebe pa nimam jat."

Hvala srčece, za prijeten večerni pozdravček. :)
Saj danes si je že premislil. Ima tudi mene jat.

Se mu pa tolikokrat nasmejimo ko mežla po svoje tiste črke in besede. Če je možno imeti govorno disleksijo, jo naš Rene prav gotovo ima. Smešen je, ko hoče povedati besedo, pa jo pove čisto narobe in to tudi ve, potem se pa trudi, da bi jo sestavil tako kot je prav, pa mu nikakor ne uspe. :)
Vem da se je zadnjič matral z besedo pokrovček ene 3 minute, ampak ne znam rekonstruirati zgodbe. :)

Pa še zabavna prigoda. Pred kratkim je za en dan zbolel. Nič posebnega, le enodnevna vročina, ki jo je super prenašal. Le ko je šel zvečer spat, je tako zakuhal, da ni mogel spati in mu je David nesel malce sirupka. Ko popije sirup prosi še za malo vode. Srkne požirek, "preplanka" v ustih in izpljune. Sebi na kolena, v posteljo. Potem pa v grozen jok, saj ga vsaka polita kapljica že sicer grozno razburi, kej šele v posteljo. Ojojoj. :)







4 komentarji:

  1. bravo Rene, ta je res faca. Pa boste šli letos na jačko? Mi na žalost ne :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjetno tudi ne.
    Bomo videli kako bo s hišo.
    Mene tudi že kar malo mika it na kak otok v bližini. Bomo videli.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, izjave malih so res zabavne. Tudi jaz si skušam čimveč izjav moje 2 in pol letnice zapisati:) In tudi ona obožuje filmčke o sebi in fotografije tako kot Rene...

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.