sreda, 5. november 2014

Hvaležnost

V skladu z trendom sem bila tudi jaz nominirana za 7 dni hvaležnosti.
Ker menim, da vsi premalo razmišljamo o tem in se premalo zavedamo kako lepo nam je, se bom za nominacije zahvalila, Tadeji in Oskarju, in jih sprejela. 

Kot vedno bom tudi tokrat poenostavila in svojo hvaležnost skupčkala v en zapis, nominacij pa ne bom delila naprej. Vas pa pozivam, da sami razmislite o svojih razlogih za hvaležnost.

Vsak dan sem hvaležna:

Za Davida, najdražjega prijatelja in partnerja. 
Za Eneja, njegove talente, domislice in izzive.
Za Reneja, njegov nagajive oči in srčni nasmeh.
Za Arneja, in njegovo brezpogojno ljubezen.
Za starše, ki so me naučili, kaj je v življenju res pomembno. Z besedami in zgledi.
Za vse izkušnje, ki so me pripeljale točno sem, kjer sem zdaj. 
Za prijateljice, prijatelje in družino, vse koščke mozaika mojih dni.
Za lepe spomine.
Za močne korenine.
Za dobro hrano na mizi.
Za dom.
Za naravo, ki me vabi.
Za zdravje, ki nam dobro služi.
Za ljubezen, ki nas druži.

Za to, da vem kako biti SREČNA!



5 komentarjev:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.