sreda, 15. oktober 2014

Yu-gi-oh karte

Zelo rada se igram z yu-gi-oh kartami.

Včeraj sem Eneja prosila, da pospravi sobo in pobere oprano perilo.
Sem mu obljubila eno karto če to naredi.
Se mi je zahvalil za priložnost in me objel.
Rabil je le 10 minut.

Danes se  je obnašal kot opica na parkirišču. Sem jo zahtevala nazaj.

Jutri mu jo lahko spet vrnem. :)

4 komentarji:

  1. Kako kul mama. Kr z yu-gi-oh kartami se zna igrat. ;) Face!
    Sem se nasmejala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh. Danes ni delovalo.
      Sem mu obljubila eno, če poskusi tri koščke melancane in dve če poje celo večerjo.
      Eno uro je jokal, nato je šel brez večerje spat.

      Pa drugič. :)

      Izbriši
  2. Sem že včeraj hotela komentirati, pa zgleda ni šlo skozi … skratka, želela sem napisati, da teh kart sicer ne poznam, imamo pa pri nas sezonske obsesije z raznimi nalepkami, stikiji, ploščicami, tako da jih imam že malo čez glavo. Sem jih pa tudi jaz že uporabila kot "vzvod", da se kaj postori (pospravi, vadi, naloga ipd.), tako da ja no, za kaj so pa le dobre (če je dober dan ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he.. pri nas se sicer najbolj obnesejo črne pike in smeškoti.
      Normalen dan, ni nič opravi samo osnovne opravke ne dobi nič.
      Če počne kake hude neumnosti dobi črno piko.
      Če opravi vse svoje opravke in še kakega dodatnega, da prevesi dan v plus, dobi smeškota, ki "preriše" črno piko.
      Če zbere deset črnih pik, mu vzamem najljubšo igračo.
      Če zbere deset smeškov si lahko izbere igračo nazaj/nagrada.

      Yu gi oh karte so pa taka zadeva, ki imajo sicer menda jasna pravila, ampak tamali si jih kar sproti zmišljujejo, kar paše super v moj koncept. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.