petek, 17. oktober 2014

Vegetarjanci

Če ne maraš zelenjave, sadja,.. si izbirčen.
Če ne maraš mesa, si vegetarijanec.

"Oh, ne vem kako zmoreš, jaz imam pa preveč rada meso, da bi se mu lahko odpovedala."
Še občudujejo te, pa čeprav nisi vegetarijanec zaradi empatije do živali. 
Fajn enim. :)

2 komentarja:

  1. No ja … jaz dolgo nisem marala mesa, zaradi okusa, teksture, ne vem, ni mi pasalo. Po parih letih me je minila averzija, nisem še vedno prav ljubiteljica mesa, sem in tja mi pa paše. Je pa prehrana ena od tem, ki se je zadnje čase v pogovorih izogibam, ker ima itak vsak svoj prav in idealno dieto ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to pa res.
    No, jaz sem vedno pripravljena na debato.
    Več različnih mnenj, bolj je zabavno. :)

    Sicer pa tudi sama nisem preveč naklonjenega preveliki porabi mesa. Tako pogumna pa nisem, da bi se odločila za vegetarijanski način prehrane.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.