četrtek, 2. oktober 2014

Korzika nr. 4

Rene še ni pozabil na "na tajet na Jačka, u šotol." In tudi jaz še nisem pozabila na zadnji del epskega popotovanja. :)

Z zadnjim delom sem čakala tako dolgo, da smo končno dobili rezultate testiranje za parazite. Z veseljem in olajšanjem lahko povemo, da smo se jim očitno uspeli na široko ogniti.

Ostalo je le še nekaj fotografij, ki želimo ohraniti takole pri roki.
Da lahko pokažemo otrokom "filmčke, ka sm biu mičken".

Obisk Porto Vecchia, najboljši sladoled (za 2,5 eur kepica je žihr), že tradicionalni fotošut na naši plaži, zadnji dan pred odhodom, in prihod v vetrovno pristanišče.

Upajmo, da kmalu spet na svidenje. Naša Korzika.







Tri, štiri, zdaj!
















10 komentarjev:

  1. Ma čudovito je videt.
    Upam, da nam jo uspe drugo leto obiskati.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Cudovito!! Mi naslednje leto Korziko spustimo...gremo malo se po ostali Franciji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz ne bi imela nič proti popotovanju, ampak to bi maja, poleti pa na Korziko. :)

      Izbriši
    2. ampak tvoje pikaste kopalke ;)

      Izbriši
  3. Oj, super pocitnice. Kako se ti tamali smejijo, ko peceni macki.

    OdgovoriIzbriši
  4. super fotke in postavni mladeniči na njih :) valov v pristanišču vam nisem nič fovš. pa bravo, da takole z Arnetom v nosilki ješ sladoled, jaz bi ga ziher popacala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm... saj mogoče sem ga tudi jaz, pa nič hudega. Sladoled in pacanje je pri nas itak stalnica. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.