torek, 22. julij 2014

Korzika #3

Tokrat vas vabim na potovanje kar skozi fotografije.

















Tudi tokrat smo se odpravili na Col de Bavello.
Tu vlada nek tak poseben mir v zraku. Mešanica hribov in vonja po morju.
Super izlet za nas, odlična dopustniška destinacija za tiste bolj hribovsko in adrenalinsko razpoložene.








My preciussss...











S tem kosilom sem si zaslužila naslov "najboljše kuharice na svetu" po Enejevem izboru. :)

Kuhar dneva.




4 komentarji:

  1. O, moja Korzika! Vidim, kako ste uživali! Mi pa smo se ravno vrnili s Sardinije, ki me ni tako očarala kot njena zgornja soseda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravijo ja, da moraš najprej na Sardinijo in nato na Korziko, ker menda je prva precej bolj "dolgočasna" od slednje. No, pa vsakemu svoje, ane.

      Upam pa, da to niso edine in zadnje fotografije z dopusta. Pred dnevi nam je namreč crknil trdi disk, brez arhiviranih fotografij zadnjega meseca. :(

      Izbriši
  2. Tudi jaz sem moram oglasit! Blog z veseljem prebiram in si ogledam čudovite fotografije! Slike Korzike pa so mi obudile spomine na najin dvakratni dopust na tem čudovitem otoku. Ste mi spet nardili lušte! :) Res je fino tam! Vidim, da ste max uživali in tako je prav! A tako, da Sardinija pa ne očara? Jo imam na seznamu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala. Še kdaj se oglasi. :)

      Tako pravijo, za Sardinijo. Tudi jaz sem jo imela na seznamu, ampak kar odlašamo. Nisem še bila, sem bila pa na Siciliji. Tudi izredno lepo, ampak še vedno izberem Korziko. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.