nedelja, 11. maj 2014

Tekaški dnevnik: Teden 10

Čeprav sem ta teden začela že v nedeljo, ga mi še ni uspelo zaključiti.

Malce pomanjkanja časa, malce lenobe, malce utrujenosti. Pozna se, da so teki že kar dolgi in da ni več dovolj ena ura za vse. Danes so mi na drugi konec sveta, v Kanado, pobegnili še starši, ki so glavni varuhi za moje mulčke, pa še dva mačka so mi naložili. Tako da sumim, da bo naslenje tedne kar takole, bolj švoh. Bom poskušala delat pa intervale. No, mogoče bo pa bolje, ker bom bom morala biti bolj organizirana. We'll see.
Mogoče bom pa malce bolj intenzivno vpregla Benecykel. Zdajle bo počasi že Arne toliko zrasel, da se bo lahko vozil v njemu.

Ups, to je bilo včeraj.
Danes sem ga zaključila, ampak s "krožnim treningom". Zjutraj sem nameravala it tečt, pa me je nekaj zmotilo (seveda se mi spet ni ljubilo, pa še nekaj me križ matra, ker že cel teden zvečer stojim in se igram z mojimi plohci), pa še lačna sem bila. Nato sem se odločila, da grem raje na kolo po kosilu. Po kosilu se mi tudi ni prav nič dalo. Potem sem pa kar naenkrat od nekje zvlekla nekaj motivacije, pograbila nordijske palice in šibala v Staje in nazaj. Za silo je bilo.

Za tiste, ki pridno sledite urniku, pa treningi naslednjega tedna:

1. trening:
Tecite 30 minut, hodite 1 minuto, tecite 30 minut

2. trening:
Tecite 10 minut, hodite 1 minuto, 4 ponovitve

3. trening:
Tecite 20 minut, hodite 1 minuto, tecite 15 minut, hodite 1 minuto, tecite 10 minut

11 teden pa se bo nadaljeval takole:
1. trening:
Tecite 40 minut, hodite 1 minuto, tecite 20 minut
 2. in 3. trening pa se ponovita treninga iz tedna 10.

Ste videli kako seksi tekaško stezo so imeli v prvem komadu na včerajšnji Evroviziji?

Garmin: http://connect.garmin.com/activity/493925587











Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.