ponedeljek, 24. februar 2014

Čokoladna torta po Montignacovo

Tale tortica ja nastala za Davidov rojstni dan (vse najboljše dragi. :))

Odločitev je že padla ko ko sem ugotovila, da v njej ni čisto nič sladkorja. Zato prav velikih pričakovanj nisem gojila.

Tudi med pripravo ni šlo vse gladko. Stopljeno čokolado sem prelila v hladno posodo in se je posledično malce prehitro strjevala in se ni prav dobro vmešala v sneg. In tudi ko sem jo vzela iz pečice je bila verjetno še malenkost premalo pečena in je precej upadla. Ni bila videti preveč slastna in sem jo kar malce s težavo ponudila gostom. Ampak.... njaaaaamaaaa.

Če imate radi dobro čokolado je tole definitivno torta za vas.
Pa še povsem brez moke in sladkorja je in je primerna tudi za tiste na dieti, saj ne dvigne glikemičnega indeksa. Torta tudi ni težka in nasitna in prav nič slabe vesti nimaš ko sežeš še po drugem koščku.

Tokrat za spremembo nisem nič improvizirala. Imam pa ideje za prihodnjič. :)

Takule gre:
Za 6-8 oseb potrebujete:
310 g na koščke nalomljene temne čokolade (70% kakava)
in še dodatnih
185 g enake čokolade za obliv.
10 velikih jajc, ki jih ločimo na rumenjake in beljake.

Za pripravo potrebujemo 30 minut in dolgo noč da se dobro ohladi (jaz sem jo sicer ponudila že čez kakih 6 ur)

Čas pečenja:
8 minut. (Montignac je glede tega precej natančen, ampak moja je bila po 8 minutah premalo pečena in je precej upadla) Naslednjič jo bom pekla kakih 10-11 minut.


Priprava:
310 g čokolade stopimo nad vodno kopeljo (15-20 minut)
Iz jajčnih beljakov stepemo trd sneg

Posodo s čokolado (najbolje da je precej velika, da lahko vanjo dodamo še ostale sestavine) prestavimo na pult. Rumenjake stepemo  in narahlo vmešamo v čokolado. Dodamo še dve žlici beljakovega snega in zmešamo. Nato hitro in narahlo vmešamo še preostali sneg, da nastane rahla penasta zmes. Ne mešajmo preveč, da se ne sesede.

Čokoladno mešanico nalijemo v (s peki papirjem obloženim tortnim modelom) in pečemo 8 minut (ali pa kako minuto več). Nato vzamemo iz pečice, hladimo 30 minut, nato pa še za 12 ur ali čez noč postavimo v hladilnik.

Preden torto ponudimo raztopimo še preostalo čokolado in jo prelijemo čez torto ter postavimo še za 5 minut v hladilnik, da se strdi.


In ne... nismo postregli tako majhnih koščkov. To je dočakalo jutro. :)







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.