sreda, 6. november 2013

Poslastica dneva: Špinačne tortilje

Tole lahko a slastno večerjo sem na hitro "spackala" za prvi november, ko smo lačni in premraženi, zvečer končno pricapljali domov.

Spekla sem jih iz samih takih sestavin, ki so čakale v hladilniku ali omari, da se vendarle spomnim nanje.
Edino špinača je bila čisto sveža in bi bilo škoda, da je ne bi uporabili dokler je imela še kaj vitaminov v sebi.

Dobre pol kile špinače sem na hitro blanširala.
Na olivnem olju sem narahlo prepražila tri stroke česna, samo toliko, da je zadišalo. Nato sem vmešala na drobno narezano blanširano špinačo in odstavila. Mešanico sem na hitro ohladila v hladni kopeli. (posoda v posodi, da ne bo kdo špinače z vodo zalival. :))
Iz treh beljakov sem stepla trd sneg.
V ohlajeno špinačo pa sem dodala rumenjake in lonček (250g) pasirane skute. Nato sem narahlo vmešala še sneg.

Vse skupaj sem bogato nadevala v tortilje, ki sem jih postroila v, s peki papirjem, obložen pekač. Na koncu sem jih še posula s sirom.

Pekla sem jih v pečici na 180°C kakih 20-25 minut.

Mmmm so bile dobre. Imeli smo jih preveč in smo se zelo trudili, da bi jih oddali. Pa nismo našli nikogar. Na koncu smo vse pojedli sami. Škoda bi jih bilo pustiti. :)


2 komentarja:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Od kar sem jih prvič pripravila (tortilje) bi jih jedla vsak dan! :) Mljaska!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.