nedelja, 10. november 2013

Izjava tedna: kripl

Tale pa za spremembo ni ne Enejeva, niti Renejeva. To sva naumila midva, nekega večera v postelji.

Pravi David, da če globoko vdihne in potem na dolgo izdihne, ga strašno grlo boli.

Pa pravim jaz: "Kaj to. Jaz že štirinajst dni kašljam kot kak star kadilec. Ne ti meni jamrat."

Pa nadaljuje on: "Ah dej no.. spomni se, jaz sem poleti takole cel mesec kašljal in imel zamašen nos, da nisem mogel dihat. Ne ti meni o prehladih."

Pa spet jaz: " Ma dej.. Meni je že več kot pol leta, odkar sem noseča, nenehno slabo, ali me pa kaj boli. To se šteje že v letih. Ne ti meni o neugodju."

In on: "Kaj pa to. Veš kako dolgo že mene križ boli. To se meri že v desetletjih. Ha.. ne ti meni."

In potem sem odnehala. Ena nič zanj. :)

2 komentarja:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.