sobota, 5. oktober 2013

Berem: Soba

Ko grem v knjižnico in ne vem točno po kaj sem prišla, ponavadi izbiram kar med novostmi. In takrat pogosto sežem po knjigah iz zbirke ROMAN. Ampak včasih se med njimi najde tudi kaka taka, ki mi ne leži najbolj. Tokrat pa: Waw!

Za to knjigo ne morem reči, da sem jo požrla. Ona je požrla mene.
Kaj takega že zelo, zelo, zelo dolgo nisem prebrala.

Prvo polovico sem prebrala včeraj zvečer in drugo polovico danes zjutraj. Prav spati nisem mogla. Komaj sem čakala, da se zbudim, da bom lahko brala naprej. Še dobro, da sta fanta prespala pri Stari mami.

Zgodbo pripoveduje petletni deček, ki že vse življenje živi zaprt v mali sobi skupaj z mamo. In prve strani sem kar malce težko prebrala, ni mi bilo jasno, kako bi lahko prebrala celo knjigo napisano v takšnem stilu. Ampak ko me je potegnilo noter, se je naredil vrtinec, tornado. Uf... brez besed.

Toplo priporočam!

Vir slike in recenzija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.