ponedeljek, 9. september 2013

Tri dobre vile

Ali drugače. Babyshower za Rozinico in Mašo.

Kavica, klepet nekaj zabavnih iger in veliko, veliko smeha.






Kot vedno je bil tudi tokrat poštar "ob pravem času na pravem mestu". :)

5 komentarjev:

  1. Lepe, lepe vile in še lepša srečka nosečka! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa še neki dobra vila ... Že večkrat sm ti dokazala, da NISEM robot, tk da loh počas odčaraš stran tisto "opozorilo" in čekiranje osebnosti.

    Hvala.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti Petra,
      tole dokazovanje gre meni ravno tako na živce ko tebi in sem se mu zelo dolgo upirala, ampak v zadnjem času se mi je pa že toliko spama začelo nabirati, da mi ni ostalo drugega, kot da si naštimam tole.
      :(

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.