ponedeljek, 23. september 2013

Poslastica dneva: Miške

Mišk nisem jedla že vsaj 20 let.
V spominu so mi ostale tiste velike "miši" iz osnove šole, ki mi niso bile preveč dobre.
Potem pa pretekli vikend gledala Nigello, ki si jih je pripravila za zajtrk, take mičkene simpatične in mmmmmm so mi zadišale.
Komaj sem dočakala vikend, da sem jih spekla.

Recept sem pobrala kar na kulinariki, vendar sem ga poenostavila. Nič nisem posebej penasto umešavala jajc in sladkorja. Vse skupaj sem odmerila v posodo premešala in pekla. Dodala sem le še malce limonine lupinice in alkohol, da ne bi vpijalo olja. Ruma nisem imela zato sem dodala kar šilce martinija. Tako čudovite in preproste so. Boljše od krofov in pripravljene mimgrede. :) Še jih bomo pekli. Tudi fanta sta jih pridno kradla že med peko, da sta bila do zajtrka že sita.

Pomembna ugotovite, do katere sem prišla je bila ta, da jih je treba peči počasi. Na srednjem ognju, tako  se lepo hrustljavo zapečejo in še lepe barve so.

Tako sem bila navdušena, da sem jih pripravila še popoldne za Petrin piknik. Naložila sem jih kar v steklen kozarec in so super luštno izgledali. Žal jih nisem uspela fotografirati.









3 komentarji:

  1. Ja jaz jih spečem tudi iz pirine moke, na palmini masti pa tud vse grejo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Anita, si poskrbela, da sme cel večer pekla dvojno dozo mišk in da so vse takoj pošle! Hvala za idejo in recept!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.