četrtek, 15. avgust 2013

Fotošut

A da bi šli mimo telih fotogeničnih lukenj, pa se nebi pofotkali.
To pa ne gre. :)

Še vedno na sprehodu po Ljubljani.





8 komentarjev:

  1. O kuk ste pa hudi, vsi skupaj!!!WAAW!!!Čist najlepša nosečka!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kolk fine fotke. Pa nosečka si Anita!!!! Čestitam :). Mi gremo pogosto mimo teh krogov, ko se iz mesta odpravljamo peš skozi Tivoli do avta in potem v predmestje. Velikokrat sem že pomislila kolk bi ble lahko luštne fotke. Zdaj jih pa vidim. Upam, da te kmalu posnemam ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tudi jaz sem jih doslej samo gledala.
      Žal ni bil najbolj primeren del dneva za fotošut. Vsi že utrujeni in zaspani ter trda tema. Ampak tudi to ima svoj čar. ;)

      Izbriši
  3. Vauuu, čestitam Anita, v tretje nosečka...joj moram malo bolj pozitivno pisat o velikih familijah :)))))

    Upam, d abo kaj roza rozkastega!

    Čestitke!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he.. brez skrbi, mi je že pri dveh vse jasno.
      Itak pa prihajam iz ene petčlanske. :)

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.