četrtek, 9. maj 2013

Prosena kaša za zajtrk

Danes sem čisto na hitro zmetala zajtrk skupaj.

Na vodi sem skuhala proseno kašo,
(ker se mi je že malce mudilo) sem kar v toplo zrezala nekaj svežih jagod,
posladkala z žličko javorjevega sirupa
in obogatila z žlico  kokosovega mleka.

Nisem si mislila, da bo nastalo kaj posebej dobrega.

Potem je bilo pa takoooooo zelooo dobro, da sem jo prav morala na hitro pofotkati. Da ne pozabim na tale recept, ker je 100% ponovljiv.

ZATO je zadeva tako izredno nefotogenična. Obškrtana šalca and all. :)



2 komentarja:

  1. To pa moram probat. Urban je nor na proseno kašo. Za jagode bom pa najbrž mogla nadomestek dobit!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm dobro, obožujem proseno kašo...z jagodi jo pa še nisem.Bom.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.