sreda, 3. april 2013

Post. Zaključek in nov začetek

Prav je, da napišem še kako se je moj post iztekel, ker ni bilo vse po reglcih.

Kot sem omenila že v prejšnjem postu o postu sem že kmalu ugotovila, da mi tak način prehranjevanja zelo ustreza in kmalu se ni šlo več samo za post ampak way of life. Prav zato se tudi nisem dosti obremenjevala z kakim grehom sem in tja. (Pice brez sira si pač ne predstavljam.)

In ko je prišel čas dopusta, sem se odločila, da, čeprav je še en teden do uradnega zaključka, ne bom komplicirala in bom "normalno" jedla. Tako sem si že prvi dan v Celjski Pomaranči privoščila polovičko pice, za večerjo pa sendvič s sirom in poli salamo. Sicer nismo jedli pozno, smo šli pa zgodaj spat, ampak po dolgem, dolgem času me je zvečer bolel želodec, zjutraj pa sem se zbudila lačna kot volk. Ampak se nisem dala. Še naprej sem jedla tudi mlečne jedi. In ves teden me je zvijalo v želodcu. Proti koncu tedna me je nehalo. Očitno se je telo navadilo, pa tudi jaz sem bolj skrbno izbirala mlečne beljakovine, ki sem jih spustila v svoje telo.

Za praznike sem spekla še pletenico, pojedla zaloge jajčk in potice, zdaj pa se z mlekom in mlečnimi izdelki spet razhajamo. Ugotovila sem tudi, da so v tem času izginile moje težave s trtico, ki jih imam že vse od druge nosečnosti in nikakor ne morem ugotoviti zakaj jih imam. Ob dolgotrajnem sedenju me namreč boli trtica. Pa rentgen nič ne pokaže, ultrazvok nič ne pokaže, hemoroidov nimam, boli pa zelo. Ampak zdaj je bilo bolje. V tem tednu, ko se posta nisem držala pa je spet slabše.

Skratka, mleko mi ne dela dobro. Z jajčki nimam težav, vendar sem med postom ugotovila, da so v večini receptov povsem nepotrebna in/ali enostavno zamenljiva s čim drugim in jih bom zato uporabljala samo še takrat, ko si jih bom res zaželela.

Ne rečem, da se bom popolnomo odpovedala mleku in mlečnim izdelkom, le bistveno bolj izbirčna bom. Če si bom privoščila nekaj sirovega mora biti tako dobro, da se splača tvegati kak krč ali dva.

V zadnjih dneh pa sem začela razmišljati še to, če nima tudi Rene težav s prebavljanjem mleka. Fant  namreč zelo slabo spi in premalo spi in potem je ves čas siten. Takoj ko se nekaj v njegovi bližini premakne, se on zbudi. Zaspi pa težko nazaj. Vso noč se premetava in sanja in sliši vsak šum. Zjutraj je vedno prvi pokonci, čez dan pa tudi premalo spi. Zdaj bom poskusila brezmlečno dieto. Pa bomo videli, če bi lahko bil to vzrok. Danes se je prav nalival z ovsenim mlekom. Hecno, sem mislila, da mu ne bo všeč.

Aja, še kile.. malce sem upala, da bo med postom tudi kaka kilca izhlapela. Guess what? Ni. Nič. Njente. Nada... Že res, da nisem praktično nič športala, pa vseeno. So bile pa naenkrat vse jopice daljše kot ponavadi. And that is a good thing!




5 komentarjev:

  1. Res zanimivo. Nasa Pikica ima vsake 14 dni grozen napad kaslja (tako, da bruha). Ker se ji v sinusih tako zabase sluz. Zato smo tudi mi na brezmleka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Celo jaz sem poskusila z manj mleka in z izdelavo mandljevega mleka, ki si ga dajem v kavo. Presenetljivo odlična je!
    Si pa težko predstavljam, da bi bila čisto brez mleka - rižota brez masla in parmezana bi ne bila rižota;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si zaenkrat tudi ne predstavljam življenja, predvsem brez kakega dobrega sira. Pecorino, kozji sir, feta v solati. Mmmm. :)

      Recept za mandljevo mleko. Namočiš v vodi, zmiksaš, precediš?

      Izbriši
  3. Kako daljše jopice? A si se zmanjšala???

    No, jaz pa sem pri paleo načinu prehrane (nalašč ne rečem dieta) tudi ugotovila, ko sem grešila, kakšnega hudiča mi delajo žitarice v prebavilih!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, zožala. V pasu. :)

      Paleo poznam samo tiliko kot sem včeraj videla pri tebi. Ma mi nekako ne deluje ravno normalno in zdravo in ne ravno eko. Preveč mesa.
      Bom pa prebrala še knjigo, preden delam zaključke. Da vidim kakšna je logika za tem.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.