sreda, 17. april 2013

Eppur si muove...

Pol leta po tem, ko smo kupili parcelo in (le) tri mesece in pol od takrat, ko smo oddali vlogo, sem danes dobila težko pričakovani klic.

Lahko pridete po gradbeno dovoljenje!

Wooohooo! In sem šla. In zdaj ga imamo. Zdaj pa naprej.

Pravzaprav se zgodba počasi prav lepo sestavlja skupaj.
Za nakup stanovanja imamo resne kandidate, čudovito družinico, tako kot smo si želeli.

Na parceli pa smo se v nedeljo tudi prvič počutili "kot doma" in posadili prvi dve sadiki. Ribez in malino. Tako prijetno je bilo, da bi šla kar direkt v štacuno po vrtno pohištvo. Kar gori na gori bi ostala.









16 komentarjev:

  1. Čudovito!! Se že veselim vrtnega pohištva in kavice :-). In da bi šlo vse lepo naprej!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito!! Se že veselim vrtnega pohištva in kavice :-). In da bi šlo vse lepo naprej!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke!!! Pravi razlog za proslavljanje...na vrtnem pohištvu seveda, pridemooooo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. WuhuuHuu, moj vikend paket bo kmalu tu! :)

    Čestitke!!!

    P.s: Hiška zgleda nooro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  5. Anita, vesela sem za vas. In veš, kaj? Ravno včeraj sva midva nabavila vrtno pohištvo. ;) Welcome!

    OdgovoriIzbriši
  6. Juhuhuuu! Se veselim z vami! Čudovito bo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kul! Čestitke za G.D.!:)Kar tak naprej!

    OdgovoriIzbriši
  8. Anita, sploh vas osebno ne poznam, pa sem dobila kar solzne oči - zelo čutim z vami tole veselje! In - btw: hiška je - neopisljivo - huuuda! Vse dobro za naprej! Hura!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, modernu, ni kej!!!
    Zakon, drzima pesti, de bu slu da konca tak gadku!

    OdgovoriIzbriši
  10. ...ej, sam jest bi mal ahtau, ka se wam ena sinca mim bajte sprehaje:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vsem!
    Komaj čakam, da vas povabim na pir in roštiljado. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. ojla.najprej čestitke za pogum.Od Metke in Gregorja sem slišal tolk lepih stvari o vaši famili da me že v redu firbec matra .SREČNO

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.