torek, 5. marec 2013

Gremo v šolo

Takule, vpisani smo v šolo, danes pa smo imeli še pregled in cepljenje.

V zadnjem času se je Enej močno potegnil. Zadnjič sem prav dvakrat pogledala na čem stoji, ko sem ga videla v kuhinji zraven pulta. Na ničemer ni stal. Kr velik je že.

V zdravstvenem domu, so naju najprej poslali v laboratorij. Dat kri in vodo. Jebelacesta, je bil prav zabaven, tako je vpil že pred vrati laboratorija. "Jest se preveč bojim!". Jaz sem ga držala. Fant, ki mu je jemal kri, mu je komaj razprl dlan, da mu je lahko naredil tisto malo pikico. Groooozno! Deklica pred njim ni niti pisknila. 

Vidi vse, sliši vse (aja? good to know!), farbnblind ni, pritisk ima uredu.

Višina 114,5
teža 19,5

Tudi pri zdravnici je bil strašno pogumen, dokler ni dobila ideje, da je zdrav in da bo tudi cepljen. Pazi to... v obe roki. Ampak pri drugi injekciji je počasi že ugotovil, da pa vendarle ni tako hudo in se je počasi umiril. Čez en mesec pa spet. Me zanima, če si bo kaj zapomnil.



7 komentarjev:

  1. :) Men se zdijo največji, ko spijo!
    Pr ns sem tamali rekla, da pomoje ona še ni za v šolo, ker za tja se morš cepit in ona si tega zihr ne upa. :) Je šla not in takoj rame nastavljala, seveda je bila čist razočarana, ker jo je zdravnica še pregledovala prej, ko pa jo je končno cepila, se ji je nasmeh razlezel do ušes, vzdignila je glavo pokonci in rekla: "No vidiš, da grem lahko v šolo!" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha... dobra fora. To bom poskusila naslednji mesec, ko gre na ponovno cepljenje. :)

      Izbriši
  2. Malo neumesno.. Pokukaj na moj blog. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh. Nas je zelooo jokal pri vsakem cepljenju. Mislim, da ga je ena rama ful pekla :(

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.